Page 3 of 4

Re: Възможен ли е блок с две същества?

PostPosted: Thu Apr 16, 2015 10:34 pm
by -RVG-
Еми прекалено е брутална лампата срещу dominion и corruption контрол декове според мен, а пък с blessing отгоре става брутално, но и без него нямаш никакъв шанс да я премахнеш, почти нямаш същества, които я блокират заради спеед-а, а и да извадиш някой асасин 2 сторма не го остваят да оживее, т.е. контрол дек съставен от dominion, corruption или комбинация от двете има съвсем минамален шанс срещу дек, използващ лампата, което са огромна част от дековете с wisdom. Единствено ако не си изтеглят лампата на време или заради mana screw има шанс.

Re: Възможен ли е блок с две същества?

PostPosted: Sat Apr 18, 2015 11:51 pm
by -RVG-
Днес правих какви ли не модификации по дека - мил, контрол, path слагах, мид-рейндж пробвах, от 7-8 игри, в които са ми играли лампа нямам взета нито една, досега общо от общо близо 500 игри, от които поне 40-50 да са били срещу дек с лампа, имам взета точно 1 игра.

Re: Възможен ли е блок с две същества?

PostPosted: Sun Apr 19, 2015 10:12 pm
by -RVG-
Пичове, знам че имате по-важни неща за оправяне, но моля ви като имате време погледнете лампата, пробвах и бяло-черен дек - същата работа, ако нямаш артефакт removal просто нямаш никакъв шанс и изобщо не е приятно, хваща ме едно чуство на безсилие и вече направо като видя лампата resign-вам ако не е на много малко живот опонента, да не се мъча.

Re: Възможен ли е блок с две същества?

PostPosted: Mon Apr 20, 2015 6:33 am
by ikolev
За протокола ще кажа че нито съм се чувствал твърде силен като играя с лампата (е да, добра е), нито съм я срещал често срещу мен, нито съм имал кой знае какви проблеми като ми излезе насреща. Всякакъв removal се справя с нея, както на артефакти, така и на същества. А пък дек без removal не може. Снощи примерно я върнах в дека на противника с Pacify. При това предполагам че се е върнала като джин, а не като лампа, така че става най-обикновен creature :)

Re: Възможен ли е блок с две същества?

PostPosted: Mon Apr 20, 2015 7:08 am
by krip
ikolev лесно е от правилната страна на меча : )

Re: Възможен ли е блок с две същества?

PostPosted: Mon Apr 20, 2015 8:50 am
by -RVG-
ikolev wrote:За протокола ще кажа че нито съм се чувствал твърде силен като играя с лампата (е да, добра е), нито съм я срещал често срещу мен, нито съм имал кой знае какви проблеми като ми излезе насреща. Всякакъв removal се справя с нея, както на артефакти, така и на същества. А пък дек без removal не може. Снощи примерно я върнах в дека на противника с Pacify. При това предполагам че се е върнала като джин, а не като лампа, така че става най-обикновен creature :)


Е как точно и кастваш removal на същества. като те не са инстанти, поне не на dominion/corruption. Нямат и същество с 3 скорост и поне 4 хелт, че да оживее след само 1 Electrostatic storm. Срещу другите цветове съм съгласен, че не е толкова зле.

Re: Възможен ли е блок с две същества?

PostPosted: Mon Apr 20, 2015 9:20 am
by ikolev
Да, не съм играл много с Dominion/Corruption. Освен това играя само Friendly, не Ranked, може би и това има значение. От друга страна, знаем че идеята е всеки аспект да има силни и слаби страни, така че явно справянето с лампата се оказва една от слабите страни на D/C ;)

Re: Възможен ли е блок с две същества?

PostPosted: Mon Apr 20, 2015 9:26 am
by -RVG-
Т.е. всеки път като играя срещу дек с лампа да губя ти се струва балансирана слаба страна?

Re: Възможен ли е блок с две същества?

PostPosted: Mon Apr 20, 2015 9:41 am
by ivko
Значи като човека, който се занимава с баланса, първо ще кажа че според мен лампата е прекалено силна - да не си помислите друго.

Играх срещу лампи вчера, единия път бих с бяло/черните си зомби-войници. Другия път паднах. Идеята на лампата е, че струва мана всеки ход за да я ползваш, за разлика от другите същества. Проблема е, че преди не можеше да атакува в хода в който влезе и беше що-годе окей. Но много хора се бъркаха с това, и го сменихме да е по-логично - без да й сменим цената.

Ще го коригираме проблема по един или друг начин, но след състезанието. Иначе няма да е честно.

Re: Възможен ли е блок с две същества?

PostPosted: Mon Apr 20, 2015 9:46 am
by ikolev
Като гледам форума и стриймовете, един от основните декове с които се играе е именно D/C - със сукуби, вампиризми, Картас и какво ли не още за смучене на живот, и явно се справя добре.