The forums are closed as we are moving all discussions into Discord.

Join our Discord server by following this link.

Възможен ли е блок с две същества?

Форум на български език

Re: Възможен ли е блок с две същества?

Postby -RVG- » Mon Mar 23, 2015 2:06 am

Със сигурност е бъг, сега го тествах, цифрата показва ходовете , които остават докато може да се ползва, но мен ме остави да го ползвам на 1 и след това цифрата стана 3. Сега при теста не можах обаче, т.е. явно не става всеки път, но има някакъв вариант при който може да се ползва умение без да е изтекло времето, напълно съм сигурен, че пишеше 1 като го ползах.
-RVG-
 
Posts: 186
Joined: Sat Mar 21, 2015 11:39 pm

Re: Възможен ли е блок с две същества?

Postby Lord Hakkera » Mon Mar 23, 2015 2:41 am

-RVG- wrote:Със сигурност е бъг, сега го тествах, цифрата показва ходовете , които остават докато може да се ползва, но мен ме остави да го ползвам на 1 и след това цифрата стана 3. Сега при теста не можах обаче, т.е. явно не става всеки път, но има някакъв вариант при който може да се ползва умение без да е изтекло времето, напълно съм сигурен, че пишеше 1 като го ползах.

Ще направя сравнително вероятното предположение, че отново си използвал shrine-а, който ти дава съответното умение. Когато направиш това, cooldown-а на умението се премахва (т.е. можеш да го ползваш веднага), но поради настоящ графичен проблем, цифрата все още показва оставащите ходове от предишният му cooldown.
User avatar
Lord Hakkera
 
Posts: 57
Joined: Sun Feb 22, 2015 4:57 pm

Re: Възможен ли е блок с две същества?

Postby -RVG- » Sun Mar 29, 2015 9:52 pm

Нов въпрос - когато 2 същества такуват 1 и двете ли поемат целия демидж или второто поема само остатъка? Примерно А 1/3 и Б 5/5 атакуват В 5/3, Б 5 демидж ли ще поемме или 2?
-RVG-
 
Posts: 186
Joined: Sat Mar 21, 2015 11:39 pm

Re: Възможен ли е блок с две същества?

Postby Lord Hakkera » Mon Mar 30, 2015 4:02 pm

-RVG- wrote:Нов въпрос - когато 2 същества такуват 1 и двете ли поемат целия демидж или второто поема само остатъка? Примерно А 1/3 и Б 5/5 атакуват В 5/3, Б 5 демидж ли ще поемме или 2?

Накратко, Б ще вземе 2 damage. 5-те атака на противниковото създание показват потенциала му да удари максимално 5 damage в една битка (с неопределен брои противници), вместо потенциала да удари 5 damage на всяко участващо опонентско създание.

п.с. Идеята 1 създание да удря всички участници за цялата си атака звучи като интересна потенциална механика ;)
User avatar
Lord Hakkera
 
Posts: 57
Joined: Sun Feb 22, 2015 4:57 pm

Re: Възможен ли е блок с две същества?

Postby -RVG- » Tue Apr 07, 2015 10:55 pm

И още един - легенди - какви точно са правилата - ако играя втора трябва да унищожа първата, но ако я изкарам примерно през tempting lure няма проблеми да имам 2 на борда, също не ми се е случвало да мога да играя легенда когато противникът има същата на борда, тогава унищожава ли се или всеки може да играе по една от ръката?
Мерси, че се занимаваш да ми отговаряш човек :)
-RVG-
 
Posts: 186
Joined: Sat Mar 21, 2015 11:39 pm

Re: Възможен ли е блок с две същества?

Postby ivko » Wed Apr 08, 2015 8:53 am

Всеки играч може да има по една легенда от дека си на полето. Ако лошия ти е взел легенда от твоя дек, ще я унищожиш ако играш твоя собствена. Ако имаш своя легенда и откраднеш някоя от дека на лошия, можеш да имаш две.
Your friendly Spellweaver lead, programmer, designer... you name it!
ivko
 
Posts: 5252
Joined: Mon Jan 05, 2015 9:13 pm

Re: Възможен ли е блок с две същества?

Postby -RVG- » Tue Apr 14, 2015 8:10 pm

Пичове, как би трябвало да се оправя с Lamp of Zefir и няколко Elecrostatic Storm-а с dominion+corruption дек, нямам артефакт или спел removal, нямам инстант, който убива лампата?
-RVG-
 
Posts: 186
Joined: Sat Mar 21, 2015 11:39 pm

Re: Възможен ли е блок с две същества?

Postby ivko » Wed Apr 15, 2015 6:27 am

Ами като се стигне до там, играта вече е свършила... Единствения ти шанс с тази комбинация от аспекти е евентуално да му махнеш картите от ръката преди да ги изиграе с тази карта:



Или пък цялостно да базираш стратегията си на discard. Но играта е такава, една от идеите е че всеки аспект си има слаби и силни страни, а една от слабите на твоите два аспекта е че не могат да унищожават такива карти.
Your friendly Spellweaver lead, programmer, designer... you name it!
ivko
 
Posts: 5252
Joined: Mon Jan 05, 2015 9:13 pm

Re: Възможен ли е блок с две същества?

Postby -RVG- » Thu Apr 16, 2015 10:02 pm

Какъв е реда при Path of Transcendence и Electrostatic Storm, .т.е. storm-а удря ли същества вкарани под path като излязат? Иска само 1 бяло и се връзва със всички същества в дека, ако помага и срещу дека ,срещу който нямам никакъв шанс иначе, ще е идеална карта :) Междудругото, сега точно докато пишех това забелязах, че Blessings остават върху лампата и за следващите ходове, което не е ососбено смислено - как артефакт ще има blessing за статс примерно.
-RVG-
 
Posts: 186
Joined: Sat Mar 21, 2015 11:39 pm

Re: Възможен ли е блок с две същества?

Postby ivko » Thu Apr 16, 2015 10:05 pm

Path + Storm - което е изиграно първо се задейства първо. Т.е. ако изиграеш Path след Electrostatic Storm, съществата под него няма да са удряни от сторма след като излязат.

Blessings си остават на артефакта, и ако той случайно стане на същество пак, тогава отново му действат. Аз не виждам нищо нелогично :ugeek:
Your friendly Spellweaver lead, programmer, designer... you name it!
ivko
 
Posts: 5252
Joined: Mon Jan 05, 2015 9:13 pm

PreviousNext

Return to Български

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group