by Ravignir » Mon Aug 08, 2016 9:08 pm
Gold - translation will sound better in my opinion or change is needed to maintain consistency with previous cards Red - translation is wrong, Green - Translation might be misleading. Orange - Translation needs to be written with capital letters to maintain consistency with previous expansion. Blue -> Fixed Translation
If translation has more than one mistake I used more than one colour.
LIST
Channeling mechanic:
Channeling should be translated to "Kanałowanie" not "Kanalizowanie".
"Spend mana from your cards with Channeling." should be translated to "Zapłać manę z twoich kart z Kanałowaniem."
1st text is a text in game at the moment, Blue is fixed version
[...] - is a part of text that is translated correctly so i didn't write it.
I used aspect symbols:
N-nature, O- order, G- generic and etc.
And other:
E- Energy
M- Mana
ORDER
Militant Citadel:
Twierdza wojskowa-> Cytadela Wojskowa
Następne stworzenie na poziomie 1., które zagrasz w tej turze, kosztuje 1M mniej
Następne stworzenie poziomu 1, które zagrasz w tej turze, kosztuje 1M mniej
Pegasus:
flavour text: Elegancki wygląd, lot pełen gracji.
Dostojny wygląd, gracja w locie.
Angelic Temple:
Anielska świątynia -> Świątynia Aniołów
Za każdym razem gdy sprzymierzony kapłan wkracza na pole bitwy, zyskujesz 1E.
Za każdym razem gdy sprzymierzony kapłan wkracza na pole bitwy, + 1E.
Armory Supplies:
Rezerwy bojowe -> Rezerwy Bojowe
Stworzenie zyskuje +1 ATK/+2 PŻ /-1 SZ.
To stworzenie zyskuje +1 ATK/+2 PŻ /-1 SZ.
Dwarf Musketeer:
Krasnoludzki muszkieter -> Krasnoludzki Muszkieter
Solemn Prayer:
Żarliwa modlitwa -> Żarliwa Modlitwa
Arrow Barrage:
Zapora strzał -> Grad Strzał
Exorcism:
Zniszcz Klątwę, Przyzwane stworzenie, lub stworzenie Zła na poziomie 2. lub niższym.
Zniszcz Klątwę, Przyzwane stworzenie, lub stworzenie Zła poziomu 2 lub niższego.
Felix the Lightsworn:
Feliks oddany światłu -> Felix, Oddany Światłu
Reincarnation Spirit:
Duch reinkarnacji -> Duch Reinkarnacji
Steelnor Bear Rider:
[...]Możesz użyć tej zdolności tylko raz na turę.
[...]Możesz użyć tej zdolności tylko w swojej turze i tylko raz na turę.
Soul Projection:
Projekcja duszy -> Projekcja Duszy
Insignia of the Sun:
Insygnia słońca -> Insygnia Słońca
1E, Zzz: Spójrz na wierzchnią kartę swojej talii. Jeśli jest nią Żołnierz lub Rycerz, dodaj go do swojej ręki. W przeciwnym razie połóż kartę na spodzie swojej talii.
Kanalizowanie - Możesz użyć energii Insygniów słońca, aby zapłacić koszt many kart Żołnierz i Rycerz.
1E, Zzz: Spójrz na wierzchnią kartę swojej talii. Jeśli jest nią Żołnierz lub Rycerz, dodaj ją do swojej ręki. W przeciwnym razie połóż tę kartę na spodzie swojej talii.
Kanalizowanie - Możesz użyć energii Insygniów słońca, aby zapłacić koszt many kart Żołnierzy i Rycerzy.
Sunblessed Emissary:
Emisariuszka słonecznego ludu -> Emisariuszka Słonecznego Ludu
Descendant of Divinity:
Boski potomek -> Boski Potomek
Kedrigan War Priest:
Kapłanka wojny o Kedrigan -> Kedrigańska Kapłanka Wojenna
Gomur Ironbeard:
Pod koniec twojej tury wybierz Więź życia dla Gomura Żelaznobrodego: +2 PŻ albo +1SZ do końca twojej następnej tury.
OOGG- pierwsza zdolność Gomura Żelaznobrodego aktywuje dodatkowy ruch w każdej turze.
Pod koniec twojej tury Gomur Żelaznobrody zyskuje jedno z trzech: Więź życia, +2 PŻ albo +1SZ do końca twojej następnej tury.
OOGG- pierwsza zdolność Gomura Żelaznobrodego aktywuje się dodatkowy raz w każdej turze.
Prosperous Ruling
Życie w dostatku -> Prosperujące Rządy
"Za ka_dym razem, gdy zagrywasz kart_ stworzenia, wybierz jedno:
Po_ó_ Znacznik wzmocnienia na tym stworzeniu.
Zap_a_ 1M, aby zyska_ 1 P_.
Zap_a_ 2M, aby dobra_ kart_."
Za każdym razem, gdy zagrywasz kartę stworzenia, wybierz jedno:
Połóż Znacznik wzmocnienia na tym stworzeniu.
Zapłać 1M, aby zyskać 1 PŻ.
Zapłać 2M, aby dobrać kartę.
WISDOM
Ancient Ruins:
Starożytne ruiny -> Starożytne Ruiny
Dobierz kartę , gdy następnym razem zagrasz stworzenie na poziomie 1. w tej turze
Dobierz kartę , gdy następnym razem zagrasz stworzenie poziomu 1 w tej turze.
Celestial Blossom:
Niebiański kwiat -> Niebiański Kwiat
Niebiański kwiat wkracza na pole bitwy z poziomem energii równym twojemu.
Niebiański Kwiat wkracza na pole bitwy z ilością energii równą twojemu poziomowi.
Distant Expedition:
Daleka wyprawa -> Daleka Wyprawa
Shifting Aurite:
Niestabilny auryt -> Niestabilny Auryt,
"Niestabilnego Aurytu" in description
Cinderflame Subordinate:
Żarliwy posługacz -> Żarliwy Posługacz
Crazed Apothecary:
Obłąkany aptekarz -> Obłąkany aptekarz
Electrostatic Armor:
Elektrostatyczny pancerz -> Elektrostatyczny Pancerz
Renovation Facility:
Stacja remontowa -> Stacja Naprawcza
Voidtouched Subordinate:
Dotknięty pustką posługacz -> Dotknięty Pustką Posługacz
Enchanting Subordinate:
Zaklinający posługacz -> Zaklinający Posługacz
Elinor, Magi Adept:
Elinor, Tkacz zaklęć adept -> Elinor, Adeptka Magii
Militant Automaton:
Wojowniczy robot - Wojowniczy Automaton
Flavour text - Nowy model jest wyposażony w funkcję automatycznego prania.
Nowy model jest wyposażony w funkcję automatycznego czyszczenia.
Infused Subordinate:
Natchniony posługacz -> Natchniony Posługacz
Sunborn Subordinate:
Słoneczny posługacz -> Natchniony Posługacz
Steel Sentient:
Stalowa istota rozumna -> Stalowy Wartownik
Magi Expedition:
Ekspedycja magów -> Ekspedycja Magów
NATURE
Moonlight Monument:
Gdy następnym razem zagrasz stworzenie na poziomie 1. w tej turze, inne przyjazne stworzenie zyskuje +1 ATK/ +1 PŻ do końca tury.
Gdy następnym razem zagrasz stworzenie poziomu 1 w tej turze, inne przyjazne stworzenie zyskuje +1 ATK/ +1 PŻ do końca tury.
Shooting Sprout:
Kiełkujący pęd ->Kiełkujący Pęd
Sprouting Totem:
Kiełkujący totem -> Kiełkujący Totem
Za każdym razem, gdy sprzymierzony Szaman wkracza na pole bitwy, możesz zapłacić 1E aby wezwać Kiełkujący totem na pole bitwy.
Za każdym razem, gdy sprzymierzony Szaman wkracza na pole bitwy, możesz zapłacić 1E aby wezwać Kiełkujący Pęd na pole bitwy.
Gurko Tribe Warrior:
Wojownik z plemienia Gurko -> Wojownik z Plemienia Gurko
Fleeting Faerie:
Fleeting Faerie -> Zanikająca Wróżka
Za każdym razem, gdy Efemeryczna wróżka ginie, możesz zapłacić 1E, aby przywrócić ją do ręki.
Za każdym razem, gdy sprzymierzona Wróżka miałaby zginąć, możesz zapłacić 1E, aby przywrócić ją do ręki.
Gurko Tribe Szaman:
Szaman z plemienia Gurko ->Szaman z Plemienia Gurko
"Szamana z Plemienia Gurko" in description.
Ritual of the Gardens:
Rytuał ogrodów -> Rytuał Ogrodów
Wyczerp dowolną liczbę Wróżek które kontrolujesz. Połóż z ręki stworzenie Natury o koszcie many równym tej liczbie. Dobierz kartę.
Wyczerp dowolną liczbę Wróżek które kontrolujesz. Połóż stworzenie Natury o koszcie many równym tej liczbie, ze swojej ręki na pole bitwy. Dobierz kartę.
Silver Fang:
Srebrny kieł -> Srebrny Kieł
Totem of the Moon:
Totem księżyca -> Totem Księżyca
Earthquake:
Trzęsienie ziemi -> Trzęsienie Ziemi
Moonlight Patrol:
Księżycowy patrol -> Księżycowy Patrol
Glydis the Enchanted:
Zaczarowana Glydis -> Glydis, Zaczarowana
NNG- Za każdym razem, gdy Glydis zadaje bohaterowi obrażenia w walce, zyskuje +2E
NNG- Za każdym razem, gdy Glydis zadaje obrażenia w walce bohaterowi, zyskuje +2E
Mourning Faerie:
Wróżka w żałobie ->Opłakująca Wróżka
Za każdym razem, gdy ginie inne stworzenie, które kontrolujesz, zyskujesz +1E.
Za każdym razem, gdy ginie inne stworzenie, które kontrolujesz, +1E.
Wróżki w żałobie-> Opłakującej Wróżki
Grove Guardian:
Strażnik gaju -> Strażnik Gaju
Thianor Wolftongue:
Thianor, wilczy język -> Thianor, Wilczy Język
3M: Przyzwij Srebrny kieł na pole bitwy
3M: Przyzwij Srebrnego Kła na pole bitwy
Elgaron the Eternal
Odwieczny Elgaron
Elgaron, Odwieczny
RAGE
Fire God Temple:
Świątynia boga ognia -> Świątynia Boga Ognia
Gdy następnym razem zagrasz stworzenie na poziomie 1. w tej turze, wybierz jedno: [...]
Gdy następnym razem zagrasz stworzenie poziomu 1 w tej turze, wybierz jedno: [...]
Grulz the Infiltrator:
Grulz dywersant
Grulz, Dywersant
Grulz zadaje 3 punkty obrażeń stworzeniu ze znacznikiem celu
Grulz zadaje 3 punkty obrażeń wrogiemu stworzeniu ze znacznikiem celu
Blood Frenzy:
Bitewny szał -> Furia Krwi
[...]. Wrogi bohater rozdziela obrażenia pomiędzy kontrolowane przez siebie stworzenia.
[...]. Wrogi bohater rozdziela taką samą liczbę obrażeń pomiędzy stworzenia, które kontroluje.
Goblin Anarchist:
Goblin anarchista -> Goblin Anarchista
Lightning Bolt:
[...]Aktywowane zdolności tego stworzenia lub bohatera nie mogą zostać użyte do chwili rozpoczęcia następnej tury.
[...]Aktywowane zdolności tego stworzenia lub bohatera nie mogą zostać użyte do chwili rozpoczęcia twojej następnej tury.
Tortured Orc:
Torturowany ork -> Torturowany Ork
Wall of Flames:
Ściana płomieni -> Ściana Płomieni
Ścianę płomieni -> Ścianę Płomieni
Flamerune Warrior:
Wojownik płomiennej runy -> Wojownik Płomiennej Runy
Khar the Deadly Flame:
Khar, zabójczy płomień -> Khar, Zabójczy Płomień
Rakhi Berserker:
Berserk z plemienia Rakhi -> Berserk z Plemienia Rakhi
Ogr Captive
Ogr jeniec -> Ogr Jeniec
flavour text: Najlepsi przyjaciele Gibo i Roniego.
Najlepszy przyjaciel Gibo i Roniego.
Cannonade:
[...]Każde stworzenie ze Znacznikiem celu zostanie w ten sposób porażone.
[...]Każde stworzenie ze Znacznikiem celu, zranione w ten sposób, zostanie porażone.
Forced Labor:
Roboty przymusowe -> Roboty Przymusowe
Przyzwij 3 Torturowane orki na pole bitwy.
Przyzwij 3 Torturowanych orków na pole bitwy.
Black Market:
Czarny rynek -> Czarny Rynek
Z wybranych kart wrogi bohater wkłada do swojej ręki karty o łącznym koszcie many równym 4 lub większym, nie noszącym nazwy Czarny rynek.[...]
[...]Z wybranych kart wrogi bohater wkłada do twojej ręki karty o łącznym koszcie many równym 4 lub większym, nie noszących nazwy Czarny Rynek.[...]
Battlescared Elder:
Weteran wojenny -> Weteran Wojenny
Kiedy Weteran wojenny wkracza na pole bitwy, dobierz kartę, tylko jeśli wartość jego ATK jest najwyższa wśród stworzeń, które kontrolujesz. (Remis nie liczy się)
Kiedy Weteran Wojenny wkracza na pole bitwy, dobierz kartę, jeśli wartość jego ATK jest najwyższa wśród stworzeń, które kontrolujesz. (Remis nie liczy się)
The Apocalypse:
Na początku tury każdego z bohaterów, dany bohater rozdziela maksymalnie X pkt. obrażeń, gdzie X jest równe podwójnej wartości energii Apokalipsy.[...]
Na początku tury każdego z bohaterów, dany bohater rozdziela maksymalnie X pkt. obrażeń, pomiędzy stworzenia które kontroluje, gdzie X jest równe podwójnej wartości energii Apokalipsy.[...]
DOMINION
Assassin's Guild;
Gdy następnym razem zagrasz stworzenie na poziomie 1. w tej turze, [...]
Gdy następnym razem zagrasz stworzenie poziomu 1 w tej turze, [...]
Baseborn Recruit:
Nikczemny rekrut -> Nikczemny Rekrut
Cloning Vat
Cysterna klonująca -> Klonująca Kadź
Moonsteel Miner:
Górnik księżycowej stali -> Górnik Księżycowej Stali
Górnika księżycowej stali -> Górnika Księżycowej Stali
Soul Flames:
Płomienie duszy -> Płomienie Duszy
Vampiric Ashes:
Popioły wampira -> Popioły Wampira
Champion of the Revolt:
Bojowniczka rewolty -> Bojowniczka Rewolty
[...]Przetasuj talię.
[...]Przetasuj swoją talię.
Northern Wanderers
Wędrowcy z północy -> Wędrowcy z Północy
Prinha the Nightshade:
Krwiożercza Prinha
Prinha, Cień Nocy
Slave Gladiator:
Gladiator niewolnik -> Gladiator Niewolnik
Bloodwell Elite:
[...]wybierz jedno: zapłać 1M i poświęć stworzenie [...]
[...]wybierz jedno: zapłać 1M, poświęć stworzenie [...]
Raging Minotaur:
Wściekły minotaur ->Szalejący Minotaur
Enslave
Dołącz do wrogiego stworzenia na poziomie 2. lub mniejszym.
Dołącz do wrogiego stworzenia poziomu 2 lub mniejszego.
Otriska, Province Overseer:
Otriska, nadzorca prowincji -> Otriska, Nadzorca Prowincji
Murderous Chieftain:
Morderczy wódz -> Morderczy Wódz
[...]wybierz jedno: zapłać 2M i poświęć 2 stworzenia [...]
[...]wybierz jedno: zapłać 2M, poświęć 2 stworzenia [...]
CORRUPTION
Mausoleum of the Damned:
Gdy następnym razem zagrasz stworzenie na poziomie 1. w tej turze, [...]
Gdy następnym razem zagrasz stworzenie poziomu 1 w tej turze, [...]
Enchained Soul
Ujarzmiona dusza -> Zniewolona Dusza
If you change that you must also change it in some card descriptions:
Haunt: Ujarzmioną duszę -> Zniewoloną Duszę
Spoils of War: Ujarzmione dusze -> Zniewolone Dusze
Reign of the Underworld: Ujarzmione dusze -> Zniewolone Dusze, Ujarzmioną duszę -> Zniewoloną Duszę
Shrieking Banshee: Ujarzmioną duszę -> Zniewoloną Duszę
Abhorrent Ghoul:
[color=#BF8000]Odrażający ghul -> Odrażający Ghul
Haunt:
[...] aktywuje [...]
[...] aktywuje się [...]
Sudden Death:
Nagła śmierć -> Nagła Śmierć
Swamp God Emissary:
Emisariusz boga mokradeł -> Emisariusz Boga Mokradeł
Duke Harsford:
Duke Harsford -> Diuk Harsford
Eternal Servitude:
Wieczna służba -> Wieczna Służba
Wieczną służbę -> Wieczną Służbę
Spoils of War:
Łupy wojenne -> Łupy Wojenne
Thought Devourer:
[...] zadaje obrażenia bohaterowi w formie rozkładu kart.
[...] zadaje obrażenia bohaterowi w formie rozkładania kart.
Totem of Forsaken Thoughts:
Totem porzuconych myśli -> Totem Porzuconych Myśli
[...]Weź do ręki kartę Zepsucia,[...]
[...]Weź do ręki kartę zaklęcia Zepsucia,[...]
Shrieking Banshee:
Wrzeszcząca kostucha -> Wrzeszcząca Banshee
Bezarok, Abyss Gatekeeper
Bezarok, Stróż Otchłani -> Bezarok, Klucznik Otchłani
HEROICS
Aezerhis, the Burning Agony:
Aezerys, Piekielna Agonia -> Aezerhis, Płonąca Agonia
[...] zadaje obrażenia bohaterowi w formie rozkładu kart.
Melindra, Spirit Guide:
Melindra, Przewodnik Duchowy -> Melindra, Przewodniczka Duchów
Kiedy Melindra opuszcza pole bitwy, weź kartę Ducha z pola bitwy do swojej ręki.
Kiedy Melindra opuszcza pole bitwy, weź tę kartę Ducha z pola bitwy do swojej ręki.
Jakri, Riot Instigator:
Jakri, Podżegacz do buntu -> Jakri, Podżegacz do Buntu
Tren, Birchwood Guardian:
Tren, Strażnik brzóz -> Tren, Strażnik Brzóz
Polish forum moderatorSW player since summer '15|One Turn Decks devoted - I had over 30 different OTK decks in DoC|
Former DoC player - DoC Print & Play version - Click! - enjoy!