Mruz wrote:OK. Kolejne pytania:
1) Jak zauważyłem, nie ma żadnych raczej ograniczeń co do mieszania frakcji. Może Corruption występować z Nature - zgadza się? Czy są jakieś kary za takie połączenia?
2) Na czym konkretnie polega trial? Dobiera się karty z własnych talii, czy z wybranych przez system?
3) Jak działa crafting? Widzę taką zakładkę w grze, nie mogę jej na razie używać chyba...
4) Czy opłaca się kupować dedykowane złu/dobru pakiety (jeśli np. nastawiam się na "ciemną stronę")? Są droższe, ale chyba dają większą szansę na potrzebne karty...
5) Według jakiego klucza dobierani są gracze do gier rankingowych? Level ma wpływ?
1. Tak, można łączyć aspekty w dowolny sposób. Jedyną 'karą' jest zmniejszenie konsystencji decku, ale to przy 2 kolorach nie ma właściwie znaczenia, choć czasem zdarzą się sytuacje że nei dobierze shrine'a jednego z kolorów i wtedy Twoje ruchy są ograniczone.
2. Trial jest odpowiednikiem HSowej areny - wybierasz najpierw bohatera wraz z 2 aspektami, z których będą losowane karty - następnie losujesz 30 kart i z nich składasz deck (+ oczywiscie shriny). Tym deckiem grasz do uzyskania 10 zwycięstw lub 3 porażek.
3. Crafting jak dobrze pamiętam jest dostępny od 11 poziomu. Za pomocą shrinów możesz scraftować dowolną karte w grze. Ceny to kolejno 5, 10, 50 i 150 za kolejne rzadkości.
4. Jeżeli naprawde Ci brak kart z jednej strony to warto je kupować, jeśli zaś jest to dość zbalanosowane to moim zdaniem lepiej kupować pakiety normalne, gdyż kupisz ich więcej.
5. Level nie ma wpływu na dobieranie graczy. Na rakedach na dobieranie ma wpływ jedynie elo, oraz to czy już z danycm graczem grałeś w przeciągu poprzedniej godziny.